CULTURE REALITIES VIRTUALLY ENHANCED

Work Packages

ΕΕ1: Παράμετροι σχεδιασμού και Αρχιτεκτονική συστήματος.
Προμήθεια εξοπλισμού Στόχος είναι ο ορισμός απαιτήσεων των τελικών χρηστών, το πρωτόκολλο αξιολόγησης, ο ορισμός των περιπτώσεων χρήσης, η Αρχιτεκτονική του ενοποιημένου συστήματος, οι τεχνικές προδιαγραφές του, η προμήθεια και εγκατάσταση εξοπλισμού.

ΕΕ1.1: Παράμετροι σχεδιασμού

ΕΕ1.2: Αρχιτεκτονική και προδιαγραφές συστήματος

Παραδοτέα:
Π1.1: Ορισμός Απαιτήσεων Τελικών Χρηστών, Περιπτώσεων Χρήσης, Πρωτόκολλου Αξιολόγησης
Π1.2: Αρχιτεκτονική Ενοποιημένου Συστήματος, Τεχνικές Προδιαγραφές και Εξοπλισμός
Π1.3: Κατασκευή Ιστοσελίδας CuRVE. Αρχικό σχέδιο Διάχυσης και Αξιοποίησης των αποτελεσμάτων

ΕΕ2: Δημιουργία Διαδραστικής Αφήγησης (storytelling)για Τεκμηρίωση και για Ανάδειξη ιστορικών πολιτιστικών στοιχείων. Στόχος είναι η συλλογή υλικού για το ψηφιακό περιεχόμενο και η δημιουργία στατικού και δυναμικούψηφιακού περιεχομένου Διαδραστικής Αφήγησης

ΕΕ2.1. Συλλογή Υλικού για το Ψηφιακό Περιεχόμενο Διαδραστικής Αφήγησης & 3Δ Εικονικών Αντικειμένων-Περιβαλλόντων

ΕΕ2:. Δημιουργία Στατικού Ψηφιακού Περιεχομένου Διαδραστικών Αφηγήσεων
ΕΕ2.2: Δημιουργία Δυναμικού Ψηφιακού Περιεχομένου Διαδραστικών Αφηγήσεων

Παραδοτέα:
Π2.1: Περιγραφή Συλλογής Υλικού για το Ψηφιακό
Περιεχόμενο Διαδραστικής Αφήγησης & 3Δ Εικονικών Αντικειμένων-Περιβαλλόντων (Μ8)
Π2.2: Περιγραφή Δημιουργίας Ψηφιακού Περιεχόμενου Διαδραστικής Αφήγησης- Πρώτη Έκδοση (Μ16)
Π2.3: Περιγραφή Δημιουργίας Ψηφιακού Περιεχόμενου Διαδραστικής Αφήγησης-Τελική Έκδοση (Μ33)
Π2.4: Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά/συνέδρια (Μ30).

ΕΕ3: Δημιουργία Εικονικού περιβάλλοντος Εμβύθισης και Επαυξημένης Πραγματικότητας. Αλληλεπίδραση με τα Εικονικά Περιβάλλοντα. Στόχος είναι η δημιουργία περιεχομένου του Εικονικού Περιβάλλοντος Εμβύθισης και Επαυξημένης Πραγματικότητας, η ερέθιση ανθρώπινων αισθήσεων για την αποδοτική και αποτελεσματική αλληλεπίδραση με τα εικονικά περιβάλλοντα, η σύνθεση των κατάλληλων ερεθισμάτων και κινήσεων προς την ανάπτυξη απτικής απόδοσης και απόδοσης κίνησης αντίστοιχα , ώστε ο χρήστης να μπορεί να αισθάνεται τις φυσικές ιδιότητες 3Δ εικονικών περιβαλλόντων να αλληλεπιδρά με αυτά με κινήσεις όπως στον πραγματικό κόσμο και η ανάπτυξη απτικών και οπτικών διεπαφών για τον χειρισμό των 3Δ εικονικών αντικειμένων
ΕΕ3.1: Δημιουργία Εικονικού Περιβάλλοντος Εμβύθισης & Επαυξημένης Πραγματικότητας
ΕΕ3.2: Αλληλεπίδραση με τα Εικονικά Περιβάλλοντα

Παραδοτέα:
Π3.1: Δημιουργία Εικονικού Περιβάλλοντος Εμβύθισης και Επαυξημένης Πραγματικότητας και Αλληλεπίδραση με τα Εικονικά Περιβάλλοντα-Πρώτη Έκδοση (M16) 

Π3.2: Δημιουργία Εικονικού Περιβάλλοντος Εμβύθισης και Επαυξημένης Πραγματικότητας και Αλληλεπίδραση με
τα Εικονικά Περιβάλλοντα -Τελική Έκδοση (M33)
Π3.3: Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά/συνέδρια (Μ30).

ΕΕ4: Ενοποίηση του Συστήματος, Δοκιμή, Αξιολόγηση και Βελτιστοποίηση της Εφαρμογής.
Στόχος είναι η ενοποίηση του συστήματος, η δοκιμή του πρωτοτύπου σε πραγματικές συνθήκες για τις περιπτώσεις χρήσης, η αξιολόγηση από τους τελικούς χρήστες και η δημιουργία τελικού βελτιωμένου συστήματος.
ΕΕ4.1: Ενοποίηση του συστήματος
ΕΕ4.2: Δοκιμή του ενοποιημένου συστήματος CuRVE
ΕΕ4.3: Αξιολόγηση & Βελτιστοποίηση του ενοποιημένου
συστήματος. Δημιουργία της τελικής εφαρμογής CuRVE

Παραδοτέα:
Π4.1: Πρώτη Έκδοση Ενοποιημένου Συστήματος CuRVE, πρωτόκολλο Δοκιμών και Περιγραφή Πιλοτικής κατασκευής(M26)
Π4.2: Τελικό Σύστημα CuRVE και Οπτικοαουστικό Εγχειρίδιο Χρήσης (M33)
Π4.3: Πλάνο Αξιοποίησης αποτελεσμάτων του Έργου και Προστασίας Πνευματικών Δικαιωμάτων (M30)
Π4.4: Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά/συνέδρια (Μ33).

ΕΕ5: Απόκτηση Διπλώματος Ευρεσιτεχνίας

Π.5.1: Αίτηση για την απόκτηση διπλώματος Ευρεσιτεχνίας σε Εθνικό επίπεδο
ΕΕ6: Συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις
Π6.1Παρουσίαση του τελικού συστήματος σε εμπορική έκθεση (Μ33)

Skip to content